Operations Leader Facility Management

Functie Onze klant
Voor onze klant, actief in de Maintenancesector, zijn wij op zoek naar een Operations Administrator

Als Operations Leader rapporteer je rechtstreeks aan de Operations Manager en omvat jouw takenpakket

Beheer van klanten en projecten met aandacht voor commerciële, technische en organisatorische aspecten Opbouwen van een bevoorrechte relatie met klanten, waarbij je voortdurend inspeelt op hun behoeften Garanderen van het zakencijfer en de rendabiliteit van de site volgens de vastgese doelen door de Operations Manager. Strikte opvolging van de voortgang van projecten Beheren van het arbeiderspersoneel in samenwerking met de klant, waaronder werving, opleiding, procesoptimalisatie, vakmanschap, innovatie, vervangingen en het handhaven van een goede teamspirit Onderhandelen van contracten, opsen van offertes, plannen en beheren van projecten, onderhouden van klantrelaties, uitvoeren van kwaliteitscontroles en voorbereiden van facturatie Initiëren van optimalisaties voor producten en materiaal om de productiviteit te verhogen Jouw profiel Je bent drietalig (NL/FR/ENG) Je bent een dynamische en innovatieve teamspeler met een hogere niet-universitaire opleiding en aantoonbare leidinggevende ervaring in de facilitaire diensten. Je beschikt over organisatorische vaardigheden. Onderhandelingstalent, ondernemingszin, nauwkeurigheid en stressbestendigheid zijn essentiële competenties. Je kunt kostprijsinschattingen maken en combineert resultaatgerichtheid met flexibiliteit en proactiviteit. Het ontwikkelingsproject evalueren, nieuwe interventies bepalen en voorsen aan de lokale actoren Uitwerken of meewerken aan de uitwerking van het lokale ontwikkelingsproject
Steun bieden aan de partnerorganisaties Aanbestedingen of antwoorden op aanbestedingen opsen Oprichters van bedrijven adviseren, opleiden en begeleiden De activiteiten van een team coördineren Bepalen van of bijdragen tot de ontwikkelingsstrategie van een gebied Projecten coördineren voor Duurzame ontwikkeling (milieu, sociaal en MVO) Projecten coördineren voor Economische ontwikkeling en tewerksing Een gemeenjk ruimjk uitvoeringsplan opsen Projecten coördineren voor Internationale ontwikkeling Projecten coördineren voor Platndsontwikkeling Projecten coördineren voor Sociale ontwikkeling Informeren en overleggen over de lokale ontwikkelingsstrategieën tijdens professionele ontmoetingen Projecten coördineren voor Stedelijke ontwikkeling Sociaal-economische gegevens van het gebied analyseren
Algemene lijnen voor acties bepalen, volgens de lokale ontwikkelingsvereisten Projecten coördineren voor Ruimjke ordening, inrichting van een site Projecten coördineren voor Culturele ontwikkeling Het actieplan uitwerken en het ontwikkelingsproject opstarten
Intern en extern communiceren
Het partnernetwerk coördineren Een subsidiedossier voor een project samensen en voorsen aan politici en financiers Aanbod Reële mogelijkheden om initiatieven te nemen in een stabiele, aangename werkomgeving Een competitief loon in overeenstemming met jouw ervaring Extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, en meer Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur Solliciteren

Sofie Grillet
/

 


Operations Leader Facility Management
2024-04-10 - 2024-06-04

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: EVERE

Land: België
Postal Code: 1140
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share